Bakkerij van Dongen Intenet en VoIP telefonie

In juni 2017 wordt er door Bakkerij van Dongen een storing aan de telefonie gemeld. Omdat telefonisch bereikbaar zijn de levensader is voor iedere onderneming heeft Bos BTC ervoor gekozen om met tijdelijke apparatuur de urgentie er af te halen en de vestiging telefonisch weer bereikbaar te maken.

Vervolgens zijn de gesprekken gestart om alle vestigingen van ISDN om te zetten naar een VoIP oplossing. Daarnaast wordt de internetverbinding op alle vestigingen geüpgraded naar wanneer mogelijk glasvezel of een snelle koper verbinding.

Op alle vestigingen is in een kort tijdsbestek de omzetting van de telefonie en het opleveren van de nieuwe internetverbindingen uitgevoerd. Hierin stond het minimaliseren van de overlast centraal. Door slimme technische hoofstandjes bellen alle vestigingen gemakkelijk intern met elkaar. Hierdoor hebben ze onderling geen belkosten meer. Met een passende service overeenkomst is iedere winkel verzekerd van de juiste service.

‘’Bos BTC heeft ons altijd goed geholpen. De jongens stonden altijd voor ons klaar. Een bedrijf dat weet wat er in de markt speelt. Niet alleen het goede advies maar ook de scherpe tarieven doen niet onder voor grote partijen als de KPN. Met Bos BTC als partner kunnen wij blijven doen waar wij goed in zijn.’’ – Frank van Dongen jr.