Optimaal thuiswerken

Thuis bellen en gebeld worden alsof je op kantoor bent

Is thuiswerken voor uw organisatie ook geen tijdelijke oplossing meer, maar een extra mogelijkheid om flexibel te werken? Dan is het van belang om het thuiswerken zo efficiënt mogelijk te maken. Het is daarbij cruciaal om goed bereikbaar te zijn. Het liefst met een systeem dat thuis precies hetzelfde werkt als op kantoor. Met onze 3CX private cloud oplossing beschikt u over de flexibiliteit die u nú nodig heeft!

Meer dan een telefooncentrale

3CX is meer dan een telefooncentrale, dit systeem maakt thuiswerken efficiënter door de vele functies:

  • Vanuit huis bellen met het bedrijfsnummer
  • Onderling met collega’s (video)-bellen en chatten
  • Gesprekking onderling doorverbinden
  • Direct overzicht met collega’s die bereikbaar zijn
  • Lokaal en in de cloud
  • Overzichtelijke mobiele app

Zo maakt 3CX samenwerken met collega’s ook thuis mogelijk.

Meer weten? Neem voor meer informatie contact op met Andries Lichtendonk via 0341 360 555.

985b46f8-f99a-412d-82d1-88da26df49ef

Probeer 3CX één maand gratis

Benieuwd of dit systeem past bij uw thuiswerkuitdagingen? Probeer nu 3CX één maand gratis en ervaar het zelf. Zo kunnen u en uw collega’s kennismaken met de vele functies, voordat u definitief kiest. Wij vertellen uiteraard graag meer over de 3CX private cloud oplossing en de maatwerkmogelijkheden voor uw organisatie.

CRM Integratie met 3CX

3CX koppelen aan uw CRM pakket? 3CX is in staat om een integratie te maken met onder andere Afas, SalesForce, Zendesk, Microsoft en meer. Naast de standaard beschikbare koppelingen zijn wij in staat om ook maatwerk oplossingen te bieden. Bekijk op deze pagina met welke pakketten 3CX kunnen koppelen.

Maatwerk

Wilt u 3CX uitbreiden met een extra functie die het werk voor u en uw collega’s nog eenvoudiger maakt? Wij gaan graag een stap verder en werken uw wensen uit in concrete nieuwe oplossingen. Zo wordt 3CX een telefonie en private cloud oplossing die helemaal bij uw organisatie past.

Met de 3CX App op uw mobiel bent u zowel zakelijk bereikbaar voor externe partijen als ook voor uw collega's. Deze app maakt bereikbaar zijn eenvoudig én kan, indien gewenst, een goed middel zijn om zakelijk en privé gescheiden te houden. Dit komt met name door de gebruiksvriendelijk chatfunctie waardoor u thuis geen Whatsapp hoeft te gebruiken voor een korte vraag aan een collega. Ook geeft de app van 3CX inzicht in de status van collega’s en start u eenvoudig een (video-) gesprek.

Alle functies in één app

Met de 3CX oplossing kunt u naast de app functie ook gemakkelijk via een webclient inloggen in uw persoonlijke omgeving. In een duidelijk overzicht ziet u de beschikbaarheid van uw collega’s en geeft u aan of u wel of niet aan het werk bent.

Thuiswerkers

Bij sommige gesprekken is het gewoon prettiger om elkaar niet alleen te horen, maar ook te zien. Daarom beschikt 3CX ook over een functie om video te bellen met een collega. Daarnaast is het ook mogelijk om webinars of webmeetings te organiseren.

Video bellen

Even snel een vraag stellen aan een collega? Met de chatfunctie van 3CX doet u dat snel en eenvoudig. De chatfunctie is gemakkelijk in gebruik. Het voordeel van deze manier van werken is dat het de mogelijkheid biedt om werk en privé meer gescheiden te houden. Daarnaast is het ook mogelijk om een live chat op uw webpagina of Facebook Messenger te koppelen met de chatfunctie van 3CX.

Chat

Beheer en onderhoud

Hoge servicegraad, wel zo betrouwbaar

Het is belangrijk om regelmatig preventieve controles uit te voeren op uw apparatuur en installatie. Alleen dan hebt u de zekerheid dat uw voorzieningen betrouwbaar en adequaat functioneren. Denk vroegtijdig na over veiligheid en de risico’s m.b.t. de continuïteit van uw onderneming. Voor assistentie en een gedegen advies bent u bij Bos-BTC aan het juiste adres.

Risico’s zijn onderdeel van ons dagelijks leven. Geen enkele onderneming heeft bestaansrecht zonder risico’s te nemen. Deze moeten echter wel aanvaardbaar zijn. Onze medewerkers ondersteunen u graag bij het identificeren kwantificeren van mogelijke gevaren. Bos BTC streeft naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Onze servicemedewerkers staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Wel zo betrouwbaar!

Vraag het de specialist

'Vanaf de privatisering van KPN tot aan VoIP, inmiddels alles wel meegemaakt'.

Wim Bos

specialist telecom LinkedIn

Certificering

Bos BTC is een NCP erkend beveiligingsbedrijf.


Onze partners

In de diverse disciplines waarin Bos BTC gespecialiseerd is werken wij nauw samen met zorg geselecteerde partners.

Intenet en VoIP telefonie

VanderKruijs

Voor het begin van de samenwerking tussen Vanderkruijs Executive Search en Bos BTC moeten we toch wel heel wat jaren…

Lees meer

Intenet en VoIP telefonie

Parketmeester

In december 2018 kreeg Bos BTC de vraag om een invulling te geven aan een telefonie oplossing en internetverbinding voor…

Lees meer
Logo bakkerij van Dongen

Intenet en VoIP telefonie

Bakkerij van Dongen

In juni 2017 wordt er door Bakkerij van Dongen een storing aan de telefonie gemeld. Omdat telefonisch bereikbaar zijn de…

Lees meer

24-uurs meldkamerdiensten

Direct actie bij onregelmatigheden

Bos BTC biedt verschillende meldkamerdiensten t.b.v. inbraak- en brandmeldingen. De meldkamers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week operationeel. Door middel van uitstekende procedures en instructies wordt er bij onregelmatigheden of calamiteiten direct actie ondernomen. Via een computergestuurd informatiesysteem worden contactpersonen (sleutelhouders) en/of hulpdiensten automatisch gealarmeerd. De meeste meldkamers zijn uitgerust met geavanceerder middelen om uw (bedrijfs)eigendommen op afstand te bewaken. Door het plaatsen van geavanceerde camera’s en een simpele internetverbinding, kan de centralist beelden in de meldkamer ontvangen en bekijken.