Optimaal thuiswerken

Bellen en gebeld worden zoals op kantoor, ook thuis?

Wij geven u de mogelijkheid om ook thuis telefonisch bereikbaar te blijven. Met onze cloud telefonie oplossing beschikt u over de flexibiliteit die u nú nodig heeft! Bereikbaarheid door flexibiliteit is crucialer dan ooit.

Door de app op uw mobiel blijven alle call-flows bestaan zoals je nu ook gewend bent. U hoeft geen nood-doorschakelingen meer te laten configureren.

985b46f8-f99a-412d-82d1-88da26df49ef
Wij begrijpen als geen ander dat u onze cloud oplossing eerst wilt zien voordat u besluit deze aan te schaffen. Daarom bieden wij u de mogelijkheid aan om eerst te kijken en zelfs ook te gebruiken voordat u definitief kiest. Neem contact met ons op om deze mogelijkheden te bespreken. Onze service, wel zo betrouwbaar!

Eerst zien dan...

U en uw collega's beschikken over de volgende functionaliteiten; thuis gewoon bereikbaar blijven op het hoofdnummer, vanuit huis uitbellen met het bedrijfsnummer, onderling met elkaar (video-)bellen & chatten, gesprekken onderling doorverbinden en de App is mobiel provider onafhankelijk

Functionaliteiten

Onze mobiele telefoon wordt alsmaar belangrijker. Met de 3CX App op je mobiel ben je zowel zakelijk bereikbaar voor de buitenwereld als ook voor je collega's. In de App kan je: - de status van je collega's zien. - start je gemakkelijk een chat met je collega. - start je een (video-) gesprek met je collega. - heb je inzicht in de gespreksgeschiedenis.

App op mobiel

Met de 3CX oplossing kan je gemakkelijk via een webclient inloggen in je persoonlijke omgeving. In een gemakkelijk overzicht zie je de beschikbaarheid van je collega's! Geef in je webclient je eigen status aan richting je collega's.

Voor thuiswerkers

De 3CX oplossing biedt u vele functionaliteiten. Een van deze is video bellen. Vanuit de webclient kunt u gemakkelijk: - 1 op 1 video bellen met je collega. - geplande webinars of web meetings te organiseren. - ad-hoc video conferences op te zetten.

Video bellen

De chat geeft je de mogelijkheid om zakelijk en privé met elkaar gescheiden te houden. In de chat van 3CX beschik je over de gebruikelijke functionaliteiten die je gewend bent als met WhatsApp. Daarnaast is het ook mogelijk om een live chat op je webpagina te koppelen met de chatfunctie van 3CX.

Chat

Beheer en onderhoud

Hoge servicegraad, wel zo betrouwbaar

Het is belangrijk om regelmatig preventieve controles uit te voeren op uw apparatuur en installatie. Alleen dan hebt u de zekerheid dat uw voorzieningen betrouwbaar en adequaat functioneren. Denk vroegtijdig na over veiligheid en de risico’s m.b.t. de continuïteit van uw onderneming. Voor assistentie en een gedegen advies bent u bij Bos-BTC aan het juiste adres.

Risico’s zijn onderdeel van ons dagelijks leven. Geen enkele onderneming heeft bestaansrecht zonder risico’s te nemen. Deze moeten echter wel aanvaardbaar zijn. Onze medewerkers ondersteunen u graag bij het identificeren kwantificeren van mogelijke gevaren. Bos BTC streeft naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Onze servicemedewerkers staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Wel zo betrouwbaar!

Vraag het de specialist

'Vanaf de privatisering van KPN tot aan VoIP, inmiddels alles wel meegemaakt'.

Wim Bos

specialist telecom LinkedIn

Certificering

Bos BTC is een NCP erkend beveiligingsbedrijf.


Onze partners

In de diverse disciplines waarin Bos BTC gespecialiseerd is werken wij nauw samen met zorg geselecteerde partners.

Intenet en VoIP telefonie

VanderKruijs

Voor het begin van de samenwerking tussen Vanderkruijs Executive Search en Bos BTC moeten we toch wel heel wat jaren…

Lees meer

Intenet en VoIP telefonie

Parketmeester

In december 2018 kreeg Bos BTC de vraag om een invulling te geven aan een telefonie oplossing en internetverbinding voor…

Lees meer

Intenet en VoIP telefonie

Bakkerij van Dongen

In juni 2017 wordt er door Bakkerij van Dongen een storing aan de telefonie gemeld. Omdat telefonisch bereikbaar zijn de…

Lees meer

24-uurs meldkamerdiensten

Direct actie bij onregelmatigheden

Bos BTC biedt verschillende meldkamerdiensten t.b.v. inbraak- en brandmeldingen. De meldkamers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week operationeel. Door middel van uitstekende procedures en instructies wordt er bij onregelmatigheden of calamiteiten direct actie ondernomen. Via een computergestuurd informatiesysteem worden contactpersonen (sleutelhouders) en/of hulpdiensten automatisch gealarmeerd. De meeste meldkamers zijn uitgerust met geavanceerder middelen om uw (bedrijfs)eigendommen op afstand te bewaken. Door het plaatsen van geavanceerde camera’s en een simpele internetverbinding, kan de centralist beelden in de meldkamer ontvangen en bekijken.