Efficiënt, flexibel en eenvoudig

Optimaal bereikbaar met een uniek private cloudoplossing

In het werk van een dierenarts telt elke minuut. Goed bereikbaar zijn is daarom van ongekend belang. Bos BTC heeft een speciale private cloudoplossing ontwikkeld voor dierenartsenpraktijken. Deze maatwerk geschreven software sluit aan bij het specialistische, acute werk van deze dierenartsen.

Één van de praktijken die hier al dankbaar gebruik van maakt is AnimalCare, Arjen van Veenhuisen is zeer tevreden met dit nieuwe systeem:

,,Je ziet op een app op je telefoon of je collega op bezet staat. We hebben een efficiencyslag gemaakt en zijn er zeker op vooruit gegaan.’’

Meer dan een telefooncentrale

De 3CX private cloud oplossing is meer dan een telefooncentrale. Dit systeem kent veel maatwerk voordelen die juist geschikt zijn voor het werk van dierenartsenpraktijken. Met name webschakelen en de CRM integratie met IDEXX Animana zijn uniek.

Meer weten? Neem voor meer informatie contact op met Andries Lichtendonk via 0341 360 555

3CX add-on: webschakelen

Webschakelen, oftewel add-on, maakt het mogelijk om altijd en overal te wisselen tussen de dienstdoende artsen. Zo schakelt een veearts snel in of hij/zij wel of niet aan het werk is. Een klant vertelt: ”Ik kan nu via internet met een paar klikken mezelf op bereikbaar zetten als ik de dienst overneem van een collega.” De dierenartsen kunnen onderling ook snel zien wie er beschikbaar zijn, wat het werk efficiënter maakt.

CRM Integratie met IDEXX Animana

Werkt uw praktijk ook met IDEXX Animana? Ons private cloud systeem heeft een integratie met dit CRM pakket. Deze integratie zorgt ervoor dat op basis van nummerherkenning direct de juiste klantkaart wordt getoond wanneer een klant belt. Ook wordt de klant al gekoppeld aan de juiste afdeling: gezelschapsdieren of landbouwhuisdieren. Ideaal voor zowel de dierenartsen als de klanten.

Direct de juiste afdeling

Voor veel dierenklinieken geldt dat ze bestaan uit twee afdelingen: gezelschapsdieren en landbouwhuisdieren. Als je als klant belt wil je natuurlijk direct met jouw afdeling doorgeschakeld worden. Met de webschakelfunctie is dit geregeld. Een klant die kiest voor ”landbouwhuisdieren” wordt aan de juiste afdeling gekoppeld. Dit kan veel frustraties bij klanten voorkomen en het zorgt voor een snelle afhandeling.

Maatwerk

Wilt u 3CX uitbreiden met een extra functie die het werk voor u en uw collega’s nog eenvoudiger maakt? Wij gaan graag een stap verder en werken uw wensen uit in concrete nieuwe oplossingen. Zo wordt 3CX een telefonie en private cloud oplossing die helemaal bij uw organisatie past.

Arjen van Veenhuisen, AnimalCare

”Door de private cloudoplossing hebben wij een efficiencyslag gemaakt.”

In het werk van een dierenarts telt elke minuut. Arjen van Veenhuisen is de hele dag onderweg naar klanten om dieren te bezoeken. ,,Een auto en een telefoon zijn mijn belangrijkste instrumenten. Want wie een dierenarts nodig pakt direct de telefoon om ons te bellen.’’ Bos BTC laat de communicatie optimaal werken, zodat Dierenartsen AnimalCare kan doen waar het goed in is.

Integratie van 3CX

IDEXX Animana

3CX is nu geïntegreerd met Animana™ Praktijk Management Software van IDEXX en biedt een veilige en eenvoudige manier om direct vanuit uw praktijk management software toegang te krijgen tot 3CX. Animana Praktijk Management Software is ontworpen om dierenartspraktijken zo efficiënt mogelijk te laten werken en biedt een groot aantal voordelen:

  • Integreert naadloos met uw IDEXX diagnostische apparatuur en IDEXX referentielaboratoria
  • Stelt u in staat om op maat gemaakte protocollen te maken voor uw klinische processen
  • Biedt automatische software-updates en uitstekende klantenondersteuning

Bekroning op ons werk

Wij zijn genomineerd voor de Veluwse Innovatieprijs 2021.

Ieder jaar vindt de uitreiking plaats van de Veluwse Innovatieprijs. Met deze prijs gaan zij op zoek naar het meest vernieuwende bedrijf uit de regio. Dat wij uit alle inzendingen tot kanshebber zijn gekozen vinden wij een hele eer. Deze nominatie hebben wij te danken aan de speciale telefonietool die wij hebben ontwikkeld voor dierenartsen.

Beheer en onderhoud

24/7 bereikbaar

Natuurlijk wilt u een systeem waar u op kunt vertrouwen en dat het altijd doet. Dat is voor iedere ondernemer van belang, maar voor een dierenartsenpraktijk is dat noodzakelijk! Wij houden uw systeem up to date en zorgen ervoor dat het nu en in de toekomst optimaal werkt. Mocht er toch iets misgaan, dan zijn wij altijd bereikbaar. Bos BTC streeft naar een zo hoog mogelijke servicegraad. Onze servicemedewerkers staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar.

Wel zo betrouwbaar!

Meer weten? Neem voor meer informatie contact op met Andries Lichtendonk via 0341 360 555.

Vraag het de specialist

'Deze private cloudoplossing kan écht verschil maken voor dierenartsen. Ik denk graag mee over de mogelijkheden voor uw praktijk.''

Andries Lichtendonk

specialist telecom LinkedIn

Certificering

Bos BTC is een NCP erkend beveiligingsbedrijf.


Onze partners

In de diverse disciplines waarin Bos BTC gespecialiseerd is werken wij nauw samen met zorg geselecteerde partners.

‘’Als school hebben wij een vrij specifiek telefoniesysteem nodig.’’

Stel je hebt een school met zo’n 100 lokalen en in elk lokaal hangt een telefoon. Het systeem is verouderd…

Lees meer

”Door de private cloudoplossing van Bos BTC hebben wij een efficiencyslag gemaakt”

In het werk van een dierenarts telt elke minuut. Arjen van Veenhuisen is de hele dag onderweg naar klanten om…

Lees meer

‘’Wij kregen een compliment van de politie over de camerabeelden.’’

Als we goed ons best doen, kunnen we naar elkaar zwaaien. Jansen Techniek is namelijk niet alleen klant, maar wij…

Lees meer

24-uurs meldkamerdiensten

Direct actie bij onregelmatigheden

Bos BTC biedt verschillende meldkamerdiensten t.b.v. inbraak- en brandmeldingen. De meldkamers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week operationeel. Door middel van uitstekende procedures en instructies wordt er bij onregelmatigheden of calamiteiten direct actie ondernomen. Via een computergestuurd informatiesysteem worden contactpersonen (sleutelhouders) en/of hulpdiensten automatisch gealarmeerd. De meeste meldkamers zijn uitgerust met geavanceerder middelen om uw (bedrijfs)eigendommen op afstand te bewaken. Door het plaatsen van geavanceerde camera’s en een simpele internetverbinding, kan de centralist beelden in de meldkamer ontvangen en bekijken.